Έπαθες λάστιχο;

Το να πάθει κάποιος ”λάστιχο” είναι από το πιο συχνά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει. Φυσικά είναι και από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να γνωρίζει ώστε να το αντιμετωπiσει εύκολα και γρήγορα. Όπως αναφέραμε σε προηγούμενο άρθρο μας έχουμε ελέγξει :την κατάσταση της ρεζέρβας μας , τα εργαλεία μας , που όλα αυτά συνοδεύονται με την αγορά του αυτοκινήτου μας και το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι απλά να τα συντηρούμε καθώς επίσης καλό θα ήταν να έχουμε μαζί μας και ένα αντισκωριακο σπρέι. -)Το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να έχει την ρεζέρβα σε διαφορετικό σημείο κάτι που εύκολα το βρίσκουμε στο εγχειριδιο χρήσης του καθώς και τα εργαλεία. Συνήθως τα βρίσκουμε εντος του πορτ μπαγκαζ στο κατώτερο σημειο και τα εργαλεια εντος της ρεζερβας. *Στους φίλους που έχουν κάνει εγκατάσταση αερίου και έχει εμπλακεί και ο χώρος ρεζέρβας καλό θα πρέπει να μεριμνήσουν για χώρο αποθήκευσης της ή να έχουν τουλάχιστον ένα σπρέι επισκευής ελαστικού η σετ επιδιόρθωσης. Τι θα χρειαστούμε: 1. προειδοποιητικο τρίγωνο 2. γρυλλο 3. το απαραίτητο κλειδί μπουλονιών για τις ρόδες σας 4. την ρεζέρβα φουσκωμένη Σε περίπτωση όπου βρισκόμαστε σε οποιοδήποτε οδικό δίκτυο με άσφαλτο Μόλις αντιληφθούμε ότι ”πάθαμε λάστιχο” : 1. Σταθμεύουμε σε ασφαλές σημείο σε επίπεδο δάπεδο όσο είναι δυνατόν και τοποθετούμε το προειδοποιητικο τρίγωνο σε ασφαλή απόσταση όπως προβλέπετε από τον κ.ο.κ. ανάλογα το οδικό δίκτυο. 2. Τραβάμε χειρόφρενο κανονικά και βάζουμε 1η ταχύτητα. 3. Βγάλτε την ρεζέρβα και τοποθετήστε την κάτω και πλάι του αυτοκινήτου σε περίπτωση που για κάποιο λόγο φύγει ο γρυλλος και πέσει το αυτοκίνητο –επίσης βγάλτε και τα εργαλεία. 4. Βγάλτε το τάσι αν έχετε . 5.Με το κλειδί για τα μπουλόνια χαλαρώστε τα (μη τα βγάλετε πριν την ανύψωση του αυτοκινήτου) περιστρεφοντας αριστερά (μη φοβηθείτε να πιέσετε τον κλειδί ή να ρίξετε και κάποιο αντισκωριακο σπρέι και σκουπίστε μετά τα μπουλόνια). 6. Τοποθετούμε τον γρυλλο περίπου 30 εκατοστά από το χαλασμένο ελαστικό αρχίζουμε να τον ανυψώνουμε τοποθετώντας τον σωστά ώστε να κουμπώσει στο νεύρο του αυτοκινήτου και στην συνέχεια ανυψώνουμε μέχρι να μην έρχεται ο τροχός σε επαφή με το δάπεδο σκεπτόμενοι ότι θα μπει ένας φουσκωμένος τροχός. 7. Ξεβιδώνουμε τα μπουλόνια εντελώς και αφαιρούμε τον τροχό( αν δεν βγαίνει από σκουριές κτλ χτυπήστε τον). 8. Τοποθετούμε την ρεζέρβα και βιδώνουμε τα μπουλόνια χωρίς να τα σφίξουμε ενώ τον τροχό με το χαλασμένο ελαστικό τον έχουμε τοποθετήσει κάτω και πλάι του αυτοκινήτου μας σε περίπτωση που υποχωρήσει ο γρυλλος. 9. Κατεβάζουμε το αυτοκίνητο και αφαιρούμε τον γρυλλο και με το κλειδί σφίγγουμε τα μπουλόνια συνήθως σε μορφή – Χ- μέχρι να σφίξουν όλα . 10. Τοποθετούμε το τάσι. 11. Τοποθετούμε εργαλεία και χαλασμένο ελαστικό στον χώρο της ρεζέρβας. 12. Όπου βρούμε βουλκανιζατερ επιδιορθώνουμε η αντικαθιστουμε το χαλασμένο ελαστικό μας και μας το ξανά τοποθετούν ( συνήθως οι ρεζέρβες είναι ελαστικά που δεν πληρούν τους κανόνες ασφάλειας διότι δεν τις συντηρούμε). Σε περιπτώσεις που βρισκόμαστε σε μαλακά εδάφη: Ίσως μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από τον γρυλλο κάποιο αντικείμενο όπως κάποιο μαδέρι ώστε να μην υποχωρεί ο γρυλλος στο έδαφος βέβαια με αυτόν τον τρόπο δεν τηρουντε οι κανόνες ασφαλείας ή αν είναι δυνατή ρυμούλκηση ώστε να απεμπλακείτε από τέτοιο σημείο (πχ άμμος). Πάντα έχουμε όπως προαναφέραμε στο προηγούμενο άρθρο μας και κάποιο τηλέφωνο οδικής βοηθείας. Σας ευχόμαστε καλές και ασφαλείς διαδρομές. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΟΡΑΜΕ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ επιμέλεια κειμένου: tora-elstika.gr Team 210 692 2220

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *